Pages

3.21.2010

the red tomato

HELLOOOOOOOO my readers, my followers, my commenters, my friends, my stylish people, my lovers, my haters, etc. I'M BACK from HELL (read: school). THE EXAM HAS DONE. OVER! OVER! hahahaha.
I really be thankful to Jesus Christ... I'M FREE from this stressful week!

HOW ARE YOU? :D. tell me what happen with you on this week :]. I want to share with you. hehehe


even the exam is over, that's not mean i'm on holiday... The holiday will start next week. but I will go to Pontianak , west kalimantan, Indonesia, within 26 March - 31 March. then from 1-3 April... I'm on Jakarta ;D:D. Please contact me on twitter if u wanna meet me on Jakarta! :P. I'd like to meet my blogger friends!





DSC04782DSC04781

DSC04787DSC04779




DSC04789



can you guess there is something different with my hair? -_-
P.S : DON'T SEND any e-mail to VERENLEECIOUS@LIVE.COM.  IT HACKED. I don't know why!! :'(
I make a new e-mail account ; verenlee@gmail.com . contact me there :)


follow my twitter and  my blog , please! :P
and visit my tumblr. I will post about Anna Sui fall 2010 rtw :]

thanks and HAPPY SUNDAY, all :D

51 comments:

  1. i guess u have cut ur hair yah ren? hihihih, disni kayak anak kecil sekali kamu. wkwkw, i like this post! anw, u look prettier if u show ur teeth when smiling, hihihi :DD

    ReplyDelete
  2. hehe ur hair ver..
    btw enk bgt liburan, ke MAP fash week kpn?
    yes, we should meet yaa, kan jrg2 km ke jkt ver..
    hehe

    check my newest post
    xoxo

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. rambutnya dismoothing yah? ada koq masa sih ga ada. di lantai 2 biasanya di depan pintu masuk asesoris berjubel2 itu bnyak bgttt sampe gila deh milihnya.

    ReplyDelete
  5. rmbutmu dipotong ya? u look so cute in tht big bow :)

    ReplyDelete
  6. this week nothing special,
    ecept visiting your blog

    haha

    yeah i saw a big change in your hair ,
    your hair band
    am i correct

    have a great week end

    ReplyDelete
  7. give me "O!" give me "M!" give me "G!" = OMG!!!!!!!!!!!
    finally another Treasure (read Indonesian Fashion Bloggers) Oh my Veren sweety, just prepare your self hunny, you could be the next Tavy! J'Adore!
    Let's follow and link exchange each other... =)

    Love,
    Beny Ricardo Sadewo,
    http://showoffdotnu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. veren, lu IRON rambut u yeah? kok jadi lurus banget gitu?
    terus big bownya uber cutee loh
    somehow you looks like minnnie :D

    comment-link-follow
    @thefashiondreamerstories
    http://gandagilbert.blogspot.com

    *i have linked you

    ReplyDelete
  9. Heyyy!!!!! you just forgot for following my blog hunny sweety,,, =)
    hahah please... i just a beginner blogger and urgently need a huge number of follower baby..... (pake gaya lady gaga)

    ReplyDelete
  10. haha, sbar aja veren, next time psti bsa kok jdi mie, hehe :))

    ReplyDelete
  11. cute girl ...
    nice ribbon!!!

    ReplyDelete
  12. you cut your hair yaaa...hehehe imut banget kamu disini, love it red always looks cute on your age!! The big ribbon is my fav :)

    ReplyDelete
  13. Cute girl
    nice Ribbon girls!

    ReplyDelete
  14. omg u look so cute!
    i like your tartan skirt. awww! :D

    ReplyDelete
  15. cute outfit darling
    kisses&take.care

    ReplyDelete
  16. i just stopped by and goodness, i find you adorable!! :) you look too cute in your red dress plus i adore the red bow! :D hehehe.

    i love how your bangs are cut by the way. following & linked you on my blog sweetie! :D

    ReplyDelete
  17. emank lg libur? yuk sini yuk ketemuan gw jg lg ga sibuk kykna tgl segitu, hopefully hihihihi

    ReplyDelete
  18. woww!! nice big bow. that fit you perfectly
    i like your brooch
    happy holiday :)

    xoxo nathalie
    nathaliekartikaputri.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. hello cute lil girl! nice outfit and love the BIG bow! major cuteness!

    wish to meet you when youre in town. hahaha.. =)) and enjoy your holiday!

    Love,
    Nora

    http://erogataron.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Lucu banget...

    Sepatunya bagus...


    If u dont mind...

    Visit my blog and follow me...then I will follow u back...

    Thanks ^_~

    ReplyDelete
  21. awwwwwwwww i love the red ribbon on your headddddd :)

    detsilly.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. dicatok ya rambutnya? :D
    cute top :)

    ReplyDelete
  23. cutie skirt and the big bow :) haha d vtonya ga pke sepatu gr2 gabole sm nykp pke sptu d dlm rumah, makenya hrs d luar hohoh :)

    ReplyDelete
  24. lewat fb aja twitter gw jrg buka hahah abisnya malasss oke dehhh c u soon

    ReplyDelete
  25. hello thanks for reply my comment :D
    ngpain nih ke pontianak ver? hehe.

    xoxo <3
    http://missingbee.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. hi i am very happy to see you ...,
    how are u ,
    hey i think you hair
    you cut your hair
    am i correct :)
    i knew it

    ReplyDelete
  27. thanks for beautiful comment
    lil princess

    have great day , enjoy

    i will visit you soon

    ReplyDelete
  28. love the last photo! it's like my giant bow in different color.. you look cuteeeeeeee

    ReplyDelete
  29. Your so sweet and cute style!! I will follow you!

    ReplyDelete
  30. i'm not lying but you look so cute! :D enaknya.. 12 tahun tapi udah punya SLR dl.. haha

    xx

    ReplyDelete
  31. hai cutie...!!!sooo cute as always!!!

    ReplyDelete
  32. Hi,Princess!
    It's my first visit to your blog!
    Omg you look so cute,dear!
    Visit-link-comment :)
    Rainbows of Riumni
    Thank you

    ReplyDelete
  33. Hi,Princess!
    It's my first visit to your blog!
    Omg you look so cute,dear!
    Visit-link-comment :)
    Rainbows of Riumni
    Thank you

    ReplyDelete
  34. eep youre soo cute!! love the big red bow :P

    http://blair-waldork.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. super kawaii :)

    visit me yah !
    http://insanityintown.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. cuute, love the giant bow and your hairstyle!

    ReplyDelete
  37. VEREN KAMU JD ADE AKU AJA DEH ! Aaaaaa ! Lucu banget ! Hahaha . I love this red outfit ! The skirt is so lovely and that big bow headband is adorable ! Haha . Ke Pontianak ngapain ver ? Hihi . Ktmuan yuk hahaha .

    ReplyDelete
  38. you look so cute in red dear!
    love these pics

    xoxo

    ReplyDelete
  39. very cute headband veren :D
    hugs and kisses ..
    glisters and blisters

    ReplyDelete
  40. you are so lovely dear
    i love that red bow ^^

    Visit LaPetiteChateau

    ReplyDelete
  41. very cute girl you are!love this post <3 :). pitany gede lucu bgt!beli dimana?hehe

    ReplyDelete

thanks for your sweet comments on my blog!

@veren_lee